Hejsan!♥

Hejsan! Mitt namn är Filippa och jag är en glad tjej på 13, 14 år i år. Jag älskar djur och mina favoritdjur är häst, hund och kanin ifall nu någon skulle undra. Jag har haft 5 kaniner men nu har vi 2 st kvar vid namn Flingan och Puffi. Vi har haft en del hamstrar men det finns ingen som fortfarande lever av de. Vi har även haft en hund men tyväär blev det en väldigt kort tid med den lilla japanska spets valpen Dumle då min mamma blev allergisk så vi var tvungna att lämna tillbaka honom till uppfödaren. Jag har även just för tillfället en häst som jag hyr vid namn Chagall men han slutar jag hyra redan imon så oss kommer ni inte få hänga med. Får se vad som händer sen. Jag har iaf haft 5 tidigare bloggar och jag började när jag var 9. Jag hoppas att ni ska trivas här på bloggen med mig och min syrra♥
//Flopp♥
  

Kommentera här: